Our Little *SECRET* Up On the Hill

~Where we'll walk every step of *forever*, together.

To His Glory.







mandag 11. juni 2007

W.W.J.D?



I dag satt jeg (som så mange ganger før) i stua til Camilla og skumleste bøkene i bokhylla. Det er en ganske oppbyggelig bokhylle, og egentlig burde alle ha en sånn (eller en venn med en sånn). I dag var turen kommet til den lille blå "W.W.J.D"-boka av Garrett W. Sheldon. Den handler om en pastor og en menighet i en kirke i USA som kommer opp i en situasjon som tvinger dem til å se tilbedelsen sin i et nytt lys. De er kristne, men følger de Kristus? En del av dem avlegger et løfte:
I et helt år, skal de i alle situasjoner spørre seg selv hva Jesus ville gjort i deres sted. Og så skal de gjøre set uten å tenke på konsekvensene.
Livene deres forandres radikalt og ting blir temmelig annerledes enn de hadde trodd. Men kirken deres får tilbake fokuset på Jesus, og de blir ganske Kristus-like =D
Veldig bra bok.. skal lese den en gang.

Jeg tenkte litt på om jeg skulle gjøre det samme. Med det løftet. Hvis jeg allerede tenker slik, blir det jo ikke noe problem, men hvis ikke så burde jeg jo absolutt gjøre det...
Noen som er med?

1 kommentar:

Ingrid Bettina sa...

hala! go ide d der me holde kontakt vis blogg:) ska prøve på d. go sommer åssi!