Our Little *SECRET* Up On the Hill

~Where we'll walk every step of *forever*, together.

To His Glory.







torsdag 10. mai 2007

Tres en Español

Bare for ikke å glemme å gjøre det i kveld: Nytt innlegg!!

En av grunnene til at jeg lagde blogg var at jeg ville publisere tekster om Gud
(til mange flere enn om de ble igjen på pc'en min og for å slippe å ta så mye av æren for det, derfor heter bloggen "Til Gud er All Ære"),
den andre og avgjørende grunnen var denne episoden.

For to uker siden, ble jeg bedt om å holde åpning på torsdagsmøtet
(vi er en kristen skole, så vi har et kristent møte, for dem som vil, hver torsdag).
Hun som spurte meg gav meg noen ark med en andakt fra internett med en kort historie. Jeg liker ikke å stå og snakke foran andre mennesker, men siden hun spurte bare 20 minutter før møtet tenkte jeg at jeg ikke kom til å rekke å grue meg, så jeg sa ja. Da jeg kom opp dit og satt og ventet på å få åpne begynte jeg å grue meg ganske mye likevel.



Vi sang to sanger. Jeg har glemt hvilke det var, men den ene handlet om å gjøre noe fordi vi ville gjøre det for Jesus, og ikke fordi vi ville gjøre det for andre mennesker. At det vi gjorde skulle vi gjøre for å tjene Gud.

Jeg satt og så fram mot talerstolen der jeg skulle stå om litt.
Og plutselig var det som om jeg så Jesus stå der med utstrakte armer,
og jeg hørte ham si: -Gjør det for meg.

Det gikk veldig bra å stå der og snakke.
Men det bildet jeg så i forkant betydde mye for meg, og derfor ville jeg dele det med dere.

åslaug

1 kommentar:

ingri sa...

¡grazias! pero éste no era español.. ¿correcto, no?

Una pregunta mas: ¿Cuando es tu cumpleaños? ¿en maio, si?

¡Dios te bendiga!

Te quiero mi hermana;)