Our Little *SECRET* Up On the Hill

~Where we'll walk every step of *forever*, together.

To His Glory.







lørdag 22. september 2007

På norsk!!


-For en gangs skyld!

I dag er det lørdag... For de som ikke følger med=)
Lørdag betyr, fri fra skolen, en byrde av lekser som må gjøres i løpet av helga, husarbeid som må gjøres, godis, god mat, møte, kos, fri fra skolen, ta seg tid til å hvile, kirke, generelt fri, besøk, film, stå opp tidlig og nyyyyte at du ikke må gjøre noe som helst (da tenker jeg på å gå opp til matsalen og spise frokost) før om tre timer; lørdag er heeeerlig =) men søndag er best, da!

Denne helga har jeg besøk av fetteren min, Håvard, og vi koser oss sammen med Ingvild og Ingrid i helga =)

I går hadde vi familiemiddag med Nachos og Mossaka, med Ingrid, Åsta Synnøve (søstera til Ingrid), Ingvild (søstera mi), meg, Ida Synnøve og Håvard (fetteren min). Levende lys og stor stemning.

I dag stod jeg opp klokka seks, og rydda rommet, hørte på musikk og et kristent amerikansk radioprogram som het Defining Moments, og storkoste meg! Fikk vasket både rom og klær og brukt tid med Gud =)

I kveld skal vi se "Pride and Prejustice", dra på møte på Filadelfia i Lyngdal og jeg og Ingrid skal jogge i mørket (etter inspirasjon fra Ida, skal vi innbille oss at vi blir forfulgt av en bjørn, og dermed springe fortere). Siden vi skal springe knutsen-runden på tid i gymtimen på tirsdag må vi jo øve litt... Det blir gøy! (det blir i hvert fall litt gøyere hvis man later som) Været er overskya og grått, men vi har det jo veldig fint, da =*)

Håper at alle har det bra (lurer på hvor mange som leser dette? kanskje ingen? hmm... )
og at dere legger igjen en kommentar (det er så koselig ) Ha ei herlig helg!!! =)
Gud velsigne dere og bevare dere!!!


åslaug

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Ingen kommentarer til deg i dag?
Jeg ville bare du skulle vite at det helt sikkert er mange som leser det du skriver, men ikke alltid har tid til å skrive hvor flink du er. For du er flink! =D
Så i dag får jeg gjøre det, selv om dette egentlig ikke er det nyeste innlegget.

Love,
Ingvild <3

åslaug abigail sa...

Takk takk! Du er så søt =)